Karbonhidrat*

Print
Karbonhidrat

Karbonhidratlar, egzersiz de dahil olmak üzere, günlük aktiviteler için vücudun son derece önemli bir enerji kaynağıdır.

Sağlıklı karbonhidratlar:

  • Tam tahıllar (tam tahıllı ekmek, tam tahıllı makarna, tam tahıllı gevrek ve esmer pirinç)
  • Fasulye ve kuru bakliyat
  • Meyveler
  • Sebzeler

Beslenme düzeninize sağlıklı karbonhidratları dahil edin:

  • Tabağınızın yarısını salata ve sebzelerle doldurmaya çalışın.
  • Atıştırmalık olarak meyve ve sebze yiyin, sandviç yapmak için tam tahıllı ekmekler kullanın.

*Yukarıda belirtilen yazılar Diyetisyen Canan Aksoy'a aittir.

© Herbalife International Ürünleri Tic. Ltd. Şti. Sitenin tamamı ya da bir kısmı önceden izin alınmadan kopyalanamaz. Tüm Haklari Saklıdır. Bu sitede yer alan tüm ürün resimleri ve markalar, aksi belirtilmedikçe, Herbalife International Ürünleri Tic. Ltd. Şti.'ne aittir.
 
Herbalife Doğrudan Satış Derneğinin üyesi olmaktan ve Doğrudan Satış Derneği Davranış İlkelerini imzalamaktan gurur duyar:
 
  • DSD logo
  • ABFT logo
  • IADSA
  • SELDIA
  • WFDSA


tr-TR | 24.09.2018 12:17:56 | NAMP2HLASPX01